wedding

Vardag / 2011-07-16 / 23:58:38
(jättefin bildkvalite, right?)

Hej på er! Hoppas att ni haft en bra dag (eller eftersom att Emilia antagligen är den enda som läser det här så hoppas jag att du haft en bra dag!) Idag har jag varit på ett bröllop och i morgon ska jag till grönan med hela feta släkten... Nej inte riktigt, men nästan, hehe. Ville också säga att jag inte har min kamera här hemma, men kommer att få den på tisdag tror jag? Då blir det lite mer och roligare uppdatering. Ville också passa på att säga att designen ska fixas. Det är bara lite problem med photoshop och så. Men den ska fixas och då ska den bli suuuperfin! Erica

Manal

Hej !
Vill du köpa en ny snygg och billig design ?
(Svara i min blogg, tack)



2012-07-01, 19:45:05 URL: http://justhewayim.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar: