Välkommen till vår nya blogg!

Annat / 2011-07-01 / 18:54:17
heje heje heje jag har tråkigt ERICA och därför så skriver jag ett litet inlägg nu som vi ska tabort när bloggen är klar! Men jag skriver lite nu så att det finns lite text på bloggen om någon random person random skulle råka klicka sig in på vår blogg ... vilket skulle vara kul men fett random! Ehehe jag har ju som dig bara sovit i ca 4 timmar och därför är jag övertrött och superspeedad just nu! btw har du fått svar på vad typsnittet var? duvet det där fina som var i skrivstil ? OM inte .. SKAFFA FRAM DET NUUUUuUuUUuuuuuuue! För det är superfint! jajajajaj nu har jag fått damp för jag tror att jag har deabetes ( hur stavas det ) eftersom att vi åt godis regelbundet ( 24/7 ) under 4 dagars tid vilket kanske inte är så jättebra för kroppen .. ? Men men vi ses den 18 augusti ? OMG det är ju jäääättelång tid, men det gör vi, förövrigt så är det samma dag som den andra UNG 08 festen är ? du kan få joina mig om du vill ... hoho ne skoja bara men nu MÅSTE jag sova för jag är trött ... hoppas ingen annan än du ERICA ser det här för då skulle det vara riktigt pinsamt... NOT! eller ? nee? jo? nä? jopp? neje? joeee? pusss occh kram / EMILIA




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar: