svaaaaaaarar litee till emilia

Annat / 2011-07-03 / 00:52:23
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ vilken överraskning att du har skrivit!! :D nästan en månad tills vi ses igen.... :( feeeeeeeet tråkigt, förresten så glömde du din handduk här så du får den när vi ses och när vi ses måste vi göra massa roliga saker :D :D :D känner också att jag har fått diabetes jag kommer att dööööööööööö + att jag måste gått upp sådär 10kg :'( meeeeen rooooligt om någon skulle se det här hihihihihiihihih men eftersom att ingen vet om våran blogg (?) så kan jag ju lägga upp lite fiiiiina bilder bara så att man kan skratta lite! puuuusspuss♥
pallar inte fixa stavfel så det får va

DET SER INTE UT SOM OM JAG HAR NÅGON TEJP, HAHAHAHHAHAHHAHAH



(om någon annan skulle se dom här bilderna så finns det ju en normal, man vill ju liksom inte skrämma iväg dom)







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar: