Bill skarsgård är så jävla söt!

Annat / 2011-07-05 / 23:12:32

Hej igen!

Erica Idag hände något jättefint, nej men jag drömde om Bill skarsgård, fråga mig inte varför ... Och sen när jag satt på tåget, roslagsbanan, så "dagdrömde" jag att han gick på vagnen och satte sig mittimot mig och så övade jag på vad jag skulle säga till honom, har fått en liten crush på honom, men kom inte fram till något bra ... Men sen gick jag ner och åkte tunnelbana och när tåget stannar vid stadion så tittar jag bara upp lite snabbt och då ser jag honom!! Jag trodde seriöst att jag drömde men bill stod där och jag glodde så himla mycket så det typ var pinsamt för jag fattade inte att det var sant .. Och han stirrade tillbaka!! HAHA jag har haft ögonkontakt med honom i 5 sekunder och han vet att jag existerar. Inte för att jag tror att han kommer ihåg mig eller ens tänkte på att jag fånglodde på honom men han har iallafall sett mig. Det var dagens höjdpunkt! Och han är så himla söt! hehe om man tittar på första scenen på himlen är oskyldigt blå så ser man hela paketet på honom, fast det var en fejk snopp tydligen ... JAJA det var lite om Bill Skarsgård och jag är en tönt. (hehe jag vill fortfarande bli en skådespelerska ... )

 

 

 

btw Erica om du orkar så får du jättegärna fixa länkarna på kategorierna för alla fungerar inte!

 

 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar: